Hej!

Halli hållå!
Idag var det skola som vanligt, vi hade matte, bild, matte igen och musik...
På rasten spelade jag fotboll med kompisarna. När skoldagen var slut var jag med Elma♥
Jag ska kolla på Äntligen hemma:)
När det är fredag börjar sportlovet/höstlovet!
Hurra<3333
Till helgen är det Halloween, jag ska gå och säga BUS ELLER GODIS!
Jag vet inte om jag har visat det här men kolla mitt nya skal till min iPhone;)

Här kommer bilden<3


Det blir en till


Snyggast är jag alltid:D














Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Mamma

Hej sötis!

Du är bäst!!



Kram mamma

2011-10-27 @ 13:24:41
Postat av: Hanna

När fick du en iPhone?? Vill ha!,:(

2011-10-27 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0