Fredag:)

Hej!

Idag i skolan hade vi svenska, matte, veckobok och nyheter.
När vi hade nyheter så berättade Linda att Kaddafi blivit dödad. Han verkar ha varit en otäck människa.

Till kvällsmat åt vi pasta och fläskfile´, det var jätte gott<3
När vi sen hade ätit klart så kollade vi på Idol. Jag, mamma och Noel fixade efterrätt. Det blev vaniljglass med jordgubbar, hallon och vindruvor:)

Nu har jag byggt en koja under trappan som jag och Noel ska sova i!

Jag har snart sålt klart mina Varbergskort. Jag har 2 kort kvar som jag ska sälja till farmor och mammas jobbarkompis Pernilla.

Ska gå nu men bloggar nog mer imorgon om jag kan!:)


Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0