Twitty❤❤

Jag gillar Twitty! Jag tycker hon är jättegullig! Fast är det en tjej eller kille?? Jag har en handduk med Twitty på som jag köpte när vi var på Kreta för några år sedan. Då passade Malou min kanin som jag hade då, Ludde. Därför köpte jag en Twittyhandduk till henne också som tack för hjälpen. Jag saknar min kanin, han var jättefin! En dag när jag och mamma hade städat hans bur, så glömde vi att stänga gallret där nere. När jag och min kusin Clara kom tillbaka efter några timmar för att ge honom mat, så var min Ludde borta. Jag blev jätteledsen :(


Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Nellie

Hej Tilde!

Kommer du på fotbollen idag?

/ Nellie ♥

2011-03-26 @ 10:03:40
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0