Lördag

Idag har jag spelat sammandrag med mitt lag Lilla Träslövs FF. Först spelade vi mot Värö. De var jätteduktiga för de vann över  oss med 5-1. Jag spelade vänster back i första matchen. Sen spelade vi mot Träslövsläge och det gick bättre. Då vann vi med 7-0!! Jag spelade fram till två av målen.
Pappa har åkt till Italien idag för att jobba, så jag, Noel och mamma är själva hemma. Vi har varit på stan och köpt present till Nellie Wilhelmsson som jag ska på kalas hos imorgon.
Efter fotbollen bakade jag och mamma rabarbermuffins med jordgubbar <3. Vi smakade på dem nyss och de var smaskiga. Ikväll har vi varit på Stantons och ätit middag. Jag tog kebabrulle, det har jag aldrig ätit förut och jag blev proppmätt och fick nästan ont i magen. Noel åt kebabpizza och mamma åt sallad.
Noel och jag har börjat samla på pantburkar som vi ska panta sen. Ikväll hittade vi fem burkar som vi ska panta imorgon. När vi har samlat ihop tillräckligt mycket pengar ska vi köpa varsin jättestor glass på Tre Toppar ;)

Det känns inte som att det är sommar idag för det regnar ju så mycket. Nu har vi lite lördagsmys och äter godis och tittar på TV.

Ha en bra kväll!!
Puss Tilde<33

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Moa

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :D



http://moabergemyr.blogg.se/2011/june/tavling-bli-veckans-blogg.html#comment

2011-06-19 @ 16:04:31
URL: http://moabergemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0