Särö!

Hej!

Igår åkte jag och min familj till Särö. När vi var i Frankrike på skidsemester träffade vi en familj från Särö.
De heter Annika, Gunnar och Kajsa.
Kajsa är nio år och bor i ett vitt hus precis vid havet. Hon har en hund också som heter Elvis som är jättesöt.
Idag på morgonen när vi hade ätit frukost, gick vi ner till bryggan, för där kunde man ta simmärken idag. Jag bestämde mig för att ta Simborgarmärket, Sjöstjärnan blå och Sjöstjärnan röd.
Allt som allt simmade jag 600 meter i havet :)
Vi sov över hos dem (hela familjen!) Men nu har vi åkt hem:( Lite tråkigt men ändå roligt<3
För imorgon åker jag till Mallorca♥♥
Men nu ska vi äta lite lunch för vi kom nästan hem precis☆★










Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0