Sommarparty;)







Idag har jag varit på Ottos sommarparty som han har varje år i sin farmor och farfars sommarstuga i Knarrhult. De har typ en lada där som de har inrett som en festlokal med bar och allting. Vi var 12 st där: jag, Felicia, Noel, Otto, Alize, Annie, Joel, André, Philip, Leo, Jesper och Ronja.
Först gick vi poängpromenad. Jag gick med Ronja och vi vann :))))
Sedan åt vi lasagne som Ottos pappa hade gjort. Den var jättegod! Sedan körde Ottos farfar Östen oss med sin traktor till en strand vid en sjö där vi badade. Kolla på videon här nedanför så ser ni när vi kom tillbaka.
Sen fikade vi kolatårta. Mums!!
Tack Otto för en superduper rolig dag!

Kommentarer till detta inlägg
Postat av: Otto Zander

Tilde det var min pappa som gjorde lasngen.

2011-08-13 @ 19:40:04
URL: http://ottozander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0