Bio + annat♥♥♥♥

Idag ska jag, Noel och mamma på bio. vi ska titta på Bilar 2. Den verkar rolig tycker jag!
Bion börjar kl.14:00.
Jag har inte bloggat på ett tag men har badat och solat i det fina vädret som har varit. På kvällarna har vi grillat och träffat kompisar. Jag kommer att lägga in bilder från Mallorca och lite annat senare idag:) För några dagar sedan var jag på Svartskär. Det är en ö utanför Träslövsläge. Där åt vi lunch och fika. Jag åkte båt dit och hem. Dit åkte jag med en som heter Jörgen. Hem med Oliver, han körde båten själv men hans pappa stod jämte han. Oliver ska börja 7:an och fick köra båten. Nu ska jag cykla till Coop men bloggar senare♥

Kommentarer till detta inlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0